godjul !


hahha, vilken sjuk bild (; men aja , ni fattar (; "GOD JUL" :D

detta fick jag:




det är drf ni inte hört ngt från mejj, its christmas ! :D
fast jag får mer imon , för då firas jag hos mamma (:

lösnaglarna åkte inte på idag ;/ så dom får åka på imon ist !


men jag hade iallafall detta på mig:



imon blire strumpbyxorna igen, men inte klänningen och cardigan, jag tror faktiskt jag kör på kavajjen, och eftersom jag vet att jag kmr få min TEAM EDWARD tröjja blire den med ett långt svart linne under ofc ! :D

men nu ska jag blogga lite på min och almas blogg ;

http://pinkribbons.blogg.se/

ta gärna en check på den också !



oh juste, jag fick en kommentar :



Postat av: tilda

hej :) vill du följa bloglovin?

2009-12-23 @ 23:10:23
URL: http://TildaForsgren.se

svar: visst :D jag ska logga in nu och då lägger jag till dejj :D



sen ska jag se på twt ! :D för andra gången idag (;

(har faktiskt aldrig varit i sånt stort behov av den filmen förut, men jag tännker inte nämna vrf på bloggen,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0