god jul igen då (;

idag började vi dagen hemma hos mormor, där vi bjöds på mkt god mat (:
sen åkte vi hem och öppnade julklappar,
och detta fick jag ;


lackleggins, svartvit randigt linne, stor tjcoktröjja, (in love) och ett hellokitty nattlinne, !
nu förstår jag vrf mamma inte ville att jag skulle köpa lackleggins och sa att jag skulle vänta med dt, hahha :)

armband från cocoo, ! :D


och dom här presentkorterna kmr gå till att köpa soundtracket från twilight, (:


New moon soundtracks ! :D ♥ inlove

gissa vem som skrek , hahah,  det vita är min twt poster, den är helt underbar ♥


bärbar dvd spelare till datorn som jag kopplar in med ett usb minne och kan föra över bilder å sånt på en skiva, tydligen (; mamma blev tvungen attt skicka efter den eftersom jag absolut skulle ha en rosa och hon hittade inte det i butik , xd sen en rosa datormus också ! :D sen fick jag LdB tvål med peeling och utan peeling och en deo, och det är perfekt ! eftersom min deo är slut xd

 deon och en boy lotion ,

detta fick jag av jette ocj Tim, (: *vissa vet vilka jag menar*


hahahh, den här kmr ta slut fort, xd

hah, när vi var hos mormor  så sa mormor;
var mascaran du fick av mig bra då ?
*jag kollaroförstående på henne*
Mamma: ehm, vi har inte öppnat julklapparna än..


sist men inte minst;
dom tre översta är inbundna ,
och den "New moon" är den på engelska, dom andra fanns inte,
*överlycklig över mina twt saker*




och imon får jag typ två till av jessica och sofia , *HAPPPY * ! :D

HUGS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0