Gävle !

imon far dt av till gävle för att träffa min kusin !  Ska sova över där, ska bli grymt kul, hoppas ni fattar att då kan jag inte blogga, men får försöka knäppa kort, så att jag får några ,  ((:

ska bli jäkligt kul, Älskar min kusse !

hahah, vi är för cooola ! :D checka sista bilden på båten när vi var ute i blåsten !
vi hade kul på den där kryssningen, HAHHA x''d
i somras var vi på Grönan och sen på kryssning !

Grönan ;







Kryssning;








 ska bli så jäkla kul, Kan knappt vänta,

Ens kusin kan även vara ens bästa vän.♥

Kommentarer
Postat av: Madde^^

Håller med om dt sista <3

Mina kusiner är bäst <3

;)

2009-12-04 @ 18:52:10
URL: http://honsomehrjag.devote.se
Postat av: Elin:)

Hur gammal är hon?:)<3

2009-12-04 @ 20:38:54
URL: http://www.livetsommig.devote.se
Postat av: P4PP4

Härligt! Hälsa Jenny-snärtan från mig! Kram P4PPZ3N!

2009-12-04 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0