,,

Postat av:

digga ebba :)

svar; Ebba hade en annan tubklänning på jul,  när jag satt vid datorn så kollade jag runt på gamla inlägg och hittade bilden, där hon visade upp sina julkläder,  och det är inte en lika, hennes har typ nån knut där uppe, dessutom vare  majja som köpte dom här först, för hon hade en sån på det där discot TEAM var på förut, :) då hade hon typ en grön/blå, och nu köpte hon en svart och sa att jag fick köpa en rosa. :))

men förlåt till Ebban!
2009-12-30 @ 12:03:34
Postat av:

en sån tubtop hade jag på julafton fast en svart

2009-12-30 @ 16:38:43
URL: http://honsomehrjag.devote.se

svar; om du hade lika ebba så hade du inte lika mejj :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0