(:

hejj där bloggen ! :D

hur äre med är som läser då ?  (;

själv har man nyss ätit tårta för bengo har just fyllt 52 ,  gammal gubbe dt där (; haha

jag längtar typ skitmke till julen nu, kan knappt vänta ! hahah x''d
och nu plötsligt har jag och mojo börjat cykla till skolan, innan lyckades vi få tag i skjuts,   men icke nu,
nu äre skitmkt frost på backen , men inte snö, BUHU :''( idag vare typ immigt på backen för dt var så kallt,  liite för kallt idag ://
oh, juste ! igår traskade jag till bibban med vännerna, bibban ligger bredvid skolan,
så då ställde jag mejj på kö till boken "Genom dina ögon, " dt är en bokav Stephenie Meyer, min favorit författar, dt är hon som har skrivit böckerna "twilight" ,
jag har ju lix precis börjat på tredje boken, så då ska jag läsa fjärde ( för andra gången )  och jag hoppas jag får hennes nya bok när jag läst ut fjärde, så då kan jag njuta av den hela höstlovet, men kmr fördmodligen läsa ut den när jag är i falun på tre dgr typ, kmr inte kunna slita mejj från den ! hoppas jag får den tills dess ! hon som jobbar där sa dt  ((:
dt är iskallt inne på mitt rum ,  har ingt element , haha xd dt har ingen här i hemskogen, vi har värme på ngt sett, men jag bad mamma att fixa ett element ,  (som du har nere i ditt rum alma, ((: )

för jag fryyyseer ihjäl ,  *hackhack*

och juste, jag tänket visa upp min nya rosett jag hade idag ;
håret är uppsatt i en slarvig knut, heh


hahah, jag vet att dt var ett onödigt inlägg, men hade bara lust att blogga skitmke ,hahah xd


hahaha, jag försöker blogga i tummvantar xd
alice is fryysiiing ! iskallt :S


nu ska jag fixa min blogg ordentligt, hahah ,
wish me luck, xd


Kommentarer
Postat av: Madde^^

hmm,

höstlov? ;)

<33

2009-12-04 @ 18:43:26
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0