chirstmasgifts, :)

jag gillar sakerna jag fick av Jessica och Sofia (Y)


GossipGirl, säsong 1.



EN Twilight "box" med massa saker i :D

Vykort, kommer absolut inte skickas iväg, (:

En stor affisch.

klistermärken ! :D 

små minikort, det står fakta på baksidan :)

och två skivor :D med massa klipp man inte fick se i filmen, vissa har jag redan sett, dom finns på filmen också , men dom andra hade jag inte sett :))  ( igga mejj i bakrunden , xd)

under "kartongen" på "boxen" så vare denna fina framsida, :)

såhär såg baksidan på "kartongen" ut, dålig bild, men det är massa bilder från personerna i twt :)



älskar min Gossip girl och twt box :D
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0