böcker, nån som vet om dom är bra?


"Genom dina ögon" har jag stått i kö till, äntligen fått dom, "släppa taget" lånade jag igår, och "janis den magnifika"tog jag mest för att ha som läsning om det blir för tråkigt på jullovet, vilket jag inte tror (;

men först måste jag läsa ut "Breaking Dawn" men dt tar nog inte lång tid, inte så långt kvar nu.



Har jag nämnt att bibliotikarien kan mitt namn ?
Hon säjjer alltid "hejj Alexandra " när jag kmr,
en gång kom jag springande då sa hon " här kommer alexandra springande ,,
idag sa hon " åh, ! har du böcker att hämta alexandra ! "

för hon vet ju hur länge jag väntat på böckerna,
haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah x)

hon kallade mejj elin en gång xD



förresten nii är väl inte sur på mejj?.. :s

för att jag kanske lät lite tjurig på maja när hon fråga varför..?



äslakrejj what ever u think <3

2009-12-18 @ 17:07:43
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0