USCH!

vet ni vad jag glömde berätta för er,
 att idag när vi stod vid busshållsplatsen så kom det ngn jäklahandikapp  gubbe/pöjke, och jag märkte inte att mina friends backade och jag stod lixom kvar närmast han när han gick förbi, jag såg inte att han kom för jag stod med ryggen mot han,  och han försökte TAFSA på mejj, uuuugh >.<''
jag spyr, han "fick inte riktigt tag" men han nuddade mejj , *spyr*
och igår var det en kille som snärtade på baken,
och för ett tag sen när vi var i valbo , jag och mojjo så flörtade en gubbe med mejj ! :OO
WHY MEE ?!! ://

aja, var sjukt längesen jag kollade på ngt riktigt program på tv,
så ska kolla på Andra avenyn, både Alma och Elin älskar dt, så jag ger dt en chans
skulle vara ngn läskkig scen i skogen, hihi,


scenen var nog nu, (i början) det var inge läskigt hahha, äjjer sen vad jag tkr om dt  ! :)
hörs <3



UPDATE:

det var bara en "snabbtitt" på dt i början, var icke så läskigt, men typ hemskt >.<''
 , ska kolla på programmet ngra gngr,
första avsnittet kanske inte var dt bästa dirr, var mesta bara på en fest.
aja, vi hörs imon, nu ska jag duscha och så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0