GÄVLE HJÄRTA MEJ

hej där folk!
var i gävle idag,
älskar gävle, så sjukt mycket!
shoppade där, sen blev det en kort sväng in på valbo på vägen hem,
skulle köpa ett par nerdglasses i en annan färg,
men det fanns inte inne på Cubus, så lärde springa in på
Bibok, så jag fick ett par Röda av sofia,
Var där med henne, det är min stora syster,
 
Fick av sofia, :) ni vet att kameran suger , så lärde andvända webben,

Flätat midjeskärp :) behövde verkligen ett brett!
detta är lite förstort bara, men det är bara bra,
då kan jag ju ha det utanför typ lite tjockare tröjjor och så,
och då menar jag inte hoodies och så!

Förlåt Titti och Bebbe,  vet att ni har sån här väska,
men den kostade 50 kr, så kunde inte låta bli.
och ni har väl i silver?
jag köpte i guld..

Röda nerdglasses, me love!
fick av sofia! :)


ja det var allt, nu ska jag beställa lite härliga kläder ur H&M,
hoppas jag beställer lite fina saker den här gången vah! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Okej ^^

Nice clothes ^^<3

2010-01-26 @ 19:46:35
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0