FIKA

hejjsan! ni har inte hört av mejj på hela dagen för har varit hemma hos Olly med Mojjo :))
vi köpte fikabröd, x') på ica innan vi gick hem till henne, sen så kollade vi på film, samtidigt som vi åkt fika,
hehe,  sen så gjorde vi ett litet träningspass.
hahah
sen lite yoga,
OCH VET NI ! JAG ÄR FÖRLOVAD MED RPATTZ,
okejj då, lite fantasi, menmen...
hahha, Olly och Mojjo fattar (;

sen vare ju skridskor på idrotten också, YAYAY ! me hate ! :''D
 madde som var "sjuk" var inte med och gick och skjutsade Elin,
det slutade med att, Titti, Jag, Olly och Mojo också åkte på, HAHAH


alla tyckte vi köpte jääättemånga när vi köpte 10 för 59.
fast när vi kom hem efter massa krångel i kassan så märkte vi att vi bara köpte 9.

skridskor x')




Vi är så snygga i hjälm och  täckisar ((;


Kommentarer
Postat av: Elin:)

Och varför sa ingen åt mig att jag såg störd ut ?!

-.-'



<3

2010-01-29 @ 14:47:47
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0