DISCO DANCE

 hejjdär!
duschade nyss, har ju testat på Disco  (dans) idag, och det var riktigt kul! :D
 roligar än street, så jag och mojjo ska gå på disco ist!
Jag hade kul varenda sekund ;)
hihi
idag var jag inte med på idrotten i skolan, kom från falun och så, har inga idrottskläder då,
och jag och olly hållde på att dö
" AVSTÅND AVSTÅND !! *ungefärsammaljudsomenbitchklap*"
det var en kille i klassen som slängde bollen på en annan med värsta smällen x')
det var handboll
och när Tilda och Linnea skulle sitta på bänken kom dom till oss och då "busade" vi med en boll, hahah fråga inte!
sen vare träslöjd, uff>.<'
i dont like,
 hehhe, sen vare musik, och då skulle vi kolla på en film, elr vi började förra gången, och nu fortsatte vi, vi kollar på "school of rock"  det är nog den bästa filmen vi sett hitills,   fast den är inte nå vidare bra den heller,

hahah, jag ebba och tilda brukar ju roa oss med att ha "vindruvekrig" ist för att kolla på film när det är filmtime i skolan x))
det är så mkt roligare, börjar sakna ebba nu!
och madde ,, krya påre gmn! <33


lite bilder från idag:
(Det är bilder från mobilen, drf ingen bra kvalitet!)
Den så kallade bollen som vi dampade med x'))

Dom kämpar bra ! *tummenupp* hahhah

Träslöjd, hållde på att dampa med tilda och frågade vad hon skulle göra om jag hade en sån här träfot , hahha min humor är sjuk, det är bara att vänja er!





nä, nu ska jag kolla på dt sista avsnittet av riverside, älskar det!

Kommentarer
Postat av: Elin:)

Bra att ni gillade disco då :)<3

Kollar också på riverside men har bara kommit till avsnitt 8 XD hihi x))

2010-01-25 @ 21:18:37
URL: http://livetsommig.devote.se
Postat av: P4P1

Va? Gillar du inte träslöjd?? Du borde vara grym å snickra tjejen?! Du har det i blodet!

/Kram

2010-01-26 @ 00:04:47
Postat av: Madde

TACKTACK :)



2010-01-26 @ 10:10:34
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0