Centrum ;)

hejjsan, ledsen att jag inte bloggat på hela dagen!  har varit i stan med mojjo, jag köpte bara kaningodis och hundgodis, heheh, sen hamnade jag och mojjo på två olika fik, hmm, hur lyckas vi ? :o
provade även en tröjja inne på lindex och så checkade vi lite i butiker,
och majja tyckte att det var ohövligt att gå förbi folk, så hon vägrade göra det, så hamnade vi bakom väääärldens segaste gubbe, sen var dt ngn som gick förbi majja, då fick majja panik x')
haha, sen när vi var inne på bokia, så såg jag ngn i röd jacka, och jag trodde det var mojjo, eftersom hon har röd jacka,så jag bah: ååh Majja kolla här!
sen när jag kollade såg jag att dt var en gammal tant x'D sen så såg jag en gullig isbjörn, och majja ngt annat gosedjur, så gick vi mot dom haha, och gissa vem som hade ner typ hela hyllan, jo jag -.-'
sen när vi var inne på lindex och jag provade den där tröjjan så skulle majja skjuta igen min provhyttsdörr, och då klämde hon mitt ansikte, hahahah x')
sen så åkte vi hem och då sååå GISSA VAD ! så kolla vi på riverside, hihih, beroende ! :D
sen nu har mojjo åkt hem,
ska nog kolla på riverside, hahah ;)
mm, kladdkaka :') inne på CaféMocca,! :)

MAJJA DU KLÄMDE MITT HUVVE ! :O <3

 heheh, gosedjuren! x') 

Winebröd med kiwi, hallon och blåbär MUMS ;) inne på gubbcafeet, satt läskiga gubbar där :s

Kommentarer
Postat av: Elin:)

oki doki :)<3

2010-01-23 @ 15:36:04
URL: http://livetsommig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0