1 januari 2010.

hejj där ! jag ska lägga upp bilder och videos från igår imon ? äre okejj ?
för jag är så jäkla trött just nu och kl är kvart över 3. :s
ett av mina nyårslöften var att komma i säng tidigare, ifresejj äre ju menat på vardagar, hahah,

men iallafall så var Robert Pattinson nyss här och hälsade på (;
riktigt trevligt.
ni vet att det är jag, nni känner igen min näsa och min hemskt fula profil xd

hahah, som om han ens vet att jag existerar. :'s hahha, men vad tkr ni, nog gjorde jag ett ganska hyffsat jobb (; på ngn hemsida kunde jag sätta dit mejj mittemot Robban, så jag tog ett profilkort, skulle se ut som jag satt mittemot honom, xd men det bblev som det blev. :/

nu måste jag sova, kl är halv 4.

Kommentarer
Postat av: Elin:)

Jag tkr det blev jätte fint ;D<3

2010-01-01 @ 13:39:46
URL: http://livetsommig.devote.se
Postat av: Mellis

Jag hoppas att du slog till honom riktigt hårt ^^



gott nytt år :D

2010-01-01 @ 14:06:03
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0