badhuset,

jeppjepp, idag var jag på badhuset m.skolan (elr ja, en del av den, ) man fick välja bland lite olika saker,
jag hade rätt kul, sen efter traskade jag Titti och Olly ner på stan,  köpte saker till kaninen och Bella, älskar att köpa roliga och söta saker till min sötnosar (:
sen hade jag inte råd med ngt till mejj själv , hahha, (:

jag köpte till Bella;
Två tuggben, ett med smak av pizza, hennes favorit , och en som hon aldrig fått förut, nån med yoghurt i,
en gummifisk,  Hon samlar på dom, elr rättare sagt, jag samlar till henne, nu har hon två st ! hahah, 
Köpte en Gul nu, förra gången köpte jag en rosa/lila, Hon älskar dom,   dom piper så hon ligger alltid och morrar åt dom , hahha,

Till Poobie (min kanin);
Två sånna här godispinnar som man hänger i buren,  (han får en på lördag, hahha, dt är en tradition att göra så, x''d)
och så Blandgodis,  (: han fick lite godis nyss, kunde inte låta bli, hahha , xd)



 efter att jag kom hem från stan så har inte hänt mke, 
har bara haft tråk, -.-'

 men vi hörs antagligen senare,
eftersom jag älskar min blogg och har fått för mejj att jag måste blogga minst ett inlägg per dag, hahhah xd

Kommentarer
Postat av: Alva :p

är du bra på att förklara hur man fixar en bloggdesign ?

asså .. jag fattar inte ,, ;p

2009-11-25 @ 21:27:43
URL: http://endastalvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0