HELLOKITTY !♥

Hejj där,

idag har jag kommit hem från falun ,  idag i skolan vare väl som vanligt, förutom att ebba var sjuk :'( hon låg tydligen hemma och kolla på höjdarna, jadu, hah(: sen efter skolan så åkte jag och mojjo hem , vi fixade klart dt med jultidningarna , sen så släppte bengan av oss och vi delade ut dt sista, sen så vare typ julmarknad på förra skolan, så jag och majja gick dit, hahah, vi drog fiskedamm :D vi vann en påse med Harribo nappar, :D
sen träffade vi några där, men sa bara några ord innan vi bestämde oss för att gå hem, för dt var ju ngn jäkla surtant där, som vi inte ville vara nära, inte för att vi tog åt oss av dt hon sa, Hon kom väl helt enkelt inte på ngt bättre, men vi ville inte ge henne chansen att dra ngt mer för sejj själv och sprida rykten och vara så belåten, händer dt ngt mer kmr hon helt enkelt ångra sejj,
sen kom vi hem och då lärde majja åka,
nu har jag kollat på dt inspelade Gossip Girl avsnittett, lika bra som alltid, kanske lite äckligt bara just den här gången, ;S
sen har jag duschat, har även fått hem mina Hellokitty toflor, så jäkla sweet ! :D



tihi

på nyår äre iallafall bestämt, blir att fira i syrrans lägenhet med Alma och Mojjo, :D madde kanske kunde ((:
men titti kunde tydligen inte :((

näe, nu ska jag fara till en annan värld,
en värld som kallas forks, jag hade tänkt hälsa på bella , Edward, Alice Och jacob, och dom andra, :)


Kommentarer
Postat av: Paula

dom har jag också, dom är skit söta!

2009-12-15 @ 06:32:56
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Bebban

Hej alih jag saknar er också och föresten jag har också fått helokitty tofflor fast mina ser ut som uggs ;D <'3

2009-12-15 @ 07:42:09
URL: http://bebbissh.devote.se
Postat av: Madde^^

söta :)

2009-12-15 @ 17:56:24
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0