Rubrik saknas

 ÅHH ! hade börjat med en ny bloggdesign, så krashar allt! Åh >.<'
 ni får vänta ett tag till innan bloggen får en ny Look, ;))
 Nä, nu antar jag väl att jag måste  dra mejj upp ur sängen och göra ngt vettigt för idag,
 har iallafall lyckats bädda rent,
 nu måste jag duscha , välja kläder tills imon, packa ner dt lilla jag har rivit upp
 sen blir väl film antar jag,
 ska bara läsa lite inlägg på bloglovin,


 fyfan vad jag saknar sommaren,



Min sommar 2010 ska bli bäst (;
ska leva dagen fullt ut every dayy, nån som hänger på ? ;)

Först turkiet,
sen måste jag ju till Hedemora också!
 Sen måste jag och mojjo till falun och tömma kiosken !  det är ett måste
och den här sommaren måste alla i Tblomma träffas!
och så måste jag åka till Hedåsen !
och Årsunda, där var jag inte en endaste gång förra sommarn :ooo
OLLY OCH MOJJO!  VIII MÅÅÅÅSTE ÅKA TILL VÅRAN HEMLIGA STRAND !! ETT MÅÅÅÅSTE !! 
:D
hihi
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0