ÅHNEJ; JAG GILLAR INTE TRÄSLÖJD ,

P4P1 om DISCO DANCE:
Va? Gillar du inte träslöjd?? Du borde vara grym å snickra tjejen?! Du har det i blodet!
/Kram


svar: Hmm, konstigt att jag alltid gör illa mejj, håller på att somna av tråkhet eller flummar/pratar  bort det mesta av tiden! :oo




Har en sak att tillägga till er som säjjer att vi som inte vaccinerat oss är själviska,
Vi ville inte bara få ngn av dom där sjukdommarna som sprutan säjjs ha,
vi är inte fega eller rädd för sprutor,Men Vi vill inte riskera att vara dödligt sjuk omkrin 5/10 år bara
dessutom har den sprutan ngt som inte är lagliggt  i sverige (tack madde för infortmation)

 och ingen behöver sitta och förklara för mejj att jag har fel,
Bara ta in all fakta och håll tyst.
jag är inte självisk, kanske en aning feg, men inte för sprutan 
   Är bara så jäkla förbannad över skyltarna som sitter omkring i gävle, som dt står :
Sluta vara självisk, vaccinera dig! på,

 Men vi tkr såklart synd om alla andra som dör i svinsjukan.
men vi låter inte bli att vaccinera oss för att ni ska dö, äre dt ni tror?
vi vaccinerar inte för att vi hört så mkt om dt och helt enkelt inte vill ?

Kommentarer
Postat av: Maddie^^

det var åkerbeg som sa dt till mejj ;)

så om jag har fel,, skyll inte på mej! xd

allvarligt stod det så?? :o

det är väl för f*n ens engensval om man vill ha ngn spruta elr inte !?



hmm. Alice ska vi sätta upp skyltar där det står:

Sluta vara själviska, lura inte barnen med att ta sprutan!



eller nåt sånt?

inte för att jag tror att dom lurara folk men ändå..

2010-01-28 @ 18:54:02
URL: http://honsomehrjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0